דולה להריון ולידה של תאומים ושלישיות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דולה להריון ולידה של תאומים ושלישיותהריון עם תאומים או עם שלישייה יכול להיות מאתגר פי כמה וכמה מהריון עם עובר אחד. מעבר לעובדה שמדובר בהריון בסיכון עם סיכויים גבוהים לפתח סיבוכים שונים, ההתמודדות עם הרעיון שצפוי להיוולד יותר מתינוק אחד, היא לא פשוטה.

אחת הדרכים לעבור את התקופה המאתגרת והעמוסה רגשית הזו היא בעזרת דולה, מלווה מקצועית במהלך תקופת ההיריון וגם בזמן הלידה עצמה.

מהי

דולה להריון ולידה של תאומים ושלישיות היא אישה, המלווה את ההריונית במהלך תקופת ההיריון המאתגרת מאד וכן גם בזמן הלידה. היא מביאה אתה את הניסיון הרב, את החוכמה וגם את הידע ועומדת לרשות האישה בכל עת. היא מחזקת, היא מרגיעה, היא מעסה ומציעה פתרונות טיפול חלופיים, פעמים רבות, שיכולים לסייע לאישה.

הריון של תאומים או שלישיות הוא מסע ארוך ולא קל עבור האישה. במהלכו מציעה הדולה לאישה ההריונית את הידע שברשותה, את הניסיון שצברה וכך מקנה לה ביטחון. היא מלווה אותה בתקופה חדשה ולא מוכרת, בכזו המכתיבה ממנה שינויים רבים וגם הסתגלות מהירה ועוזרת לה להתכונן לקראת הלידה והגעת התינוקות החדשים המצטרפים אל המשפחה.

תפקידה

תפקידה של הדולה איננו רק לסייע לאישה הן בפן הפיזי והן בפן הנפשי, כי אם לתווך בינה לבין בן זוגה ולעזור להם להתמודד יחדיו עם הדאגות, הצצים במהלך התקופה הזו, וגם עם הרצונות, בכל הקשור לאופי הלידה. היא גם זו היוצרת את המרחב המתאים, את האווירה הנכונה שתאפשר את שיתוף הפעולה הכל כך חשוב שבין היולדת ובין זוגה יחד עם הצוות הרפואי.

תפקידה של הדולה מתחיל עוד כבר בשלבים המוקדמים מאד של ההיריון ומסתיים לאחר הלידה. הוא יכול לכלול גם שורה של טיפולים שונים, שמסייעים לאישה ההריונית לעבור את ההיריון עם התאומים או עם השלישייה בקלות רבה יותר, כמו טיפולי שיאצו המחזקים את הגוף ומפחיתים את הכאב, כמו דמיון מודרך, תרגילי הרפיה ועוד.

חשיבותה להיריון וללידה

בין אם מדובר בלידה ראשונה ובין אם בלידה שנייה או שלישית אולי, לידת תאומים או שלישייה עשויה להפחיד לא מעט את האישה וכך גם ההיריון עצמו, ובעיקר כשזהו הריון ראשון. בזכות הדולה, המלווה את האישה ואת שני בני הזוג עצמם, אפשר לעבור את התקופה הזו בקלות רבה יותר ולהתמודד עם האתגרים השונים בהצלחה.

ההתנהלות מול האישה נעשית תוך התייחסות למצבה הנפשי וגם הפיזי ושילוב טכניקות הטיפול וההתייחסות אליה מותאמים נקודתית אל יכולותיה וגם רצונותיה השונים. הדבר מאפשר הכנה פיזית והכנה נפשית טובה יותר אל הלידה ואל כל תקופת ההיריון.

חשוב לדעת

בזכות הידע הרב והניסיון שמביאה אתה הדולה, יכולה האישה ההריונית הנושאת ברחמה תאומים או שלישייה להתגבר על קשיים רבים. בעזרתה היא נחשפת אל הסיכונים האפשריים ואל הסיבוכים, העשויים להופיע במהלך ההיריון וגם בלידה ולומדת מהן הדרכים להתגבר עליהם. היא מקבלת לא מעט עצות וגם טיפים, כאלה שתוכל להיעזר בהם הרגע האמת.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן