תופעות לוואי בהריון

תופעות לוואי בהריון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תופעות לוואי בהריון

תופעות לוואי בהריוןאז את בהריון, הא? בין אם לקח לך הרבה זמן להכנס להריון ובין אם הצליח לך מהר, העיקר שאת כבר פה. תשעת החודשים הקרובים עומדים להיות מעניינים מאוד – אחרי הכל, גדל בתוכך עכשיו יצור קטן וחמוד שעוד מעט יצטרף למשפחה החדשה.

ההריון הוא אכן תקופה נפלאה אולם יש לו גם צדדים פחות נחמדים הבאים לידי ביטוי בתופעות לוואי בהריון. בין תופעות לוואי אלו ניתן למנות את בחילות הבוקר המפורסמות (שלא מתרחשות רק בבוקר), כאבי גב שנגרמים עקב הבטן הגדלה, עייפות רבה וכן תופעות נוספות כמו טחורים, עצירות, דליות ועוד.

לא צריך להבהל! יש אמנם הרבה תופעות לוואי בהריון אולם סביר להניח שאת תסבלי לכל היותר מאחת או שתיים כאשר רוב הנשים בהריון מדווחות על עייפות במהלך ההריון ועל כאבי גב לקראת סוף ההריון.

תופעות לוואי נפוצות בהריון

הריון הוא דבר מאוד אישי המשתנה בין אישה לאישה ואף בין הריון להריון אצל אותה אישה. לכל אישה יש את הדברים המיוחדים שמציקים לה, אולם ניתן למנות מספר תופעות לוואי בהריון אשר חוזרות אצל נשים רבות. על כל אחת מתופעות לוואי אלו בהריון תוכלי לקרוא בכתבה מיוחדת המוקדשת לה:

בחילות בהריון 
כאבי גב בהריון 
עייפות בהריון 
צרבת בהריון 
בצקות בהריון
גירודים בהריון 
גזים בהריון 
עצירות בהריון 
טחורים בהריון
דליות בהריון 
כתמי הריון
גודש באף בהריון 
השתנה תכופה בהריון
דימום בתחילת הריון 
הפרשות בתחילת הריון 
דלקת בדרכי השתן בהריון 
התכווצויות שרירים בהריון

תופעות לוואי בהריון – גזירה משמיים או שיש מה לעשות?

רוב הנשים יסבלו לפחות מחלק מתופעות הלוואי בהריון. חלקן ייעלמו בשליש הראשון וחלקן ילוו אתכן לאורך כל התקופה. עד כאן החדשות הרעות.

החדשות הטובות הן שיש מה לעשות כדי למנוע את תופעות הלוואי בהריון או לפחות להקל על ההרגשה, אם הן כבר הופיעו. בכתבה הספציפית על כל אחת מהתופעות תוכלי לקרוא על דרכי מניעה והקלה. אנו ממליצים לקרוא על כל אחת מתופעות הלוואי עוד בתחילת ההריון, על מנת שתוכלי להמנע ככל האפשר מהופעה שלהן. עוד חדשות טובות הן שבכל מקרה תופעות הלוואי בהריון נעלמות מיד אחרי הלידה או לכל היותר כשבועיים אחריה.

לכן, תהיו חזקות! רבות עברו את זה לפניכן וגם אתם תצליחו. בסופה של התקופה הזו, אתן לא תזכרו את תופעות הלוואי בהריון, אלא את הדברים הטובים, ובכל מקרה, התינוק הקטן שלכם יהיה שווה את זה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן