קורס הכנה ללידת תאומים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קורס הכנה ללידת תאומיםכל הנשים ההרות, מודעות לכך כי לידה עשויה להיות מלחיצה ואם מדובר על תאומים, אז היא מלחיצה כפליים.

כאשר מדובר על לידה רגילה, נשים מתייעצות עם חברות, מיילדות וקוראות ספרים בנושא. ללידות רגילות יש הרבה קורסי הכנה ללידה, אך כאשר מדובר על לידת תאומים, אין קורסים רבים בשוק.

ניתן למצוא אופציות שונות לביצוע לידת תאומים, אם באמצעות ניתוח קיסרי, או לידה עם זירוז בשבועות האחרונים של ההיריון. דולה, הינה המיילדת שיכולה להכין אתכם ללידת תאומים וללוות זוגות רבים. כבר בהיריון ישנם קורסים של הכנה ללידת תאומים שבהם מלווים את ההורים בכל שלבי ההיריון.

את הקורס להכנת לידת תאומים, מתחילים מהשבוע ה-26 להיריון עד לשבוע 35-36. המתכונת המוצעת עבור קורס ספציפי זה, הינה 6 שעות והמפגשים הם בני 3 שעות. לרוב המפגשים מתפרסים על שעתיים כל אחד, כך שהמפגשים היו 3 במספר.

נושאים חשובים לקראת קורס הכנה ללידת תאומים

אם מדובר בהורות ראשונית, צוות הקורס, יכין את הנשים ההרות לקראת האתגר של טיפול בתאומים על כל המשתמע ממנו. ניתן למצוא מיילדות אשר יכולות לשפוך אור על נושא לידת תאומים, ככך שהן תוכלנה להרגיע נשים שכבר הן לחוצות לגבי הלידה עצמה והטיפול בתאומים לאחר הלידה.

המיילדות המתמחות בהכנה ללידה של תאומים, תתחלנה כבר בהרצאה במפגש הראשון. המשתתפות בקורס יכולות להעלות שאלות כך שעם התשובות של המיילדת המתמחה בלידת תאומים, הן יכולות להיות רגועות ותר ולדעת למה הן מצפות. מה שעשוי להפוך מחוויה של לחץ לחוויה מעצימה.

נשים שמצפות ללידת תאומים, יכולות לפגוש בקורס נשים במצבן ולהתיידד עמן, כך שיהיה להן נושא משותף. ניתן להתייעץ עם המיילדת שמעבירה את קורס ההכנה ללידת תאומים, גם לאחר הלידה ניתן יהיה להתייעץ עם המיילדת. המטרה של קורס להכנה ללידת תאומים היא הענקת הדגש הדומה בין לידה רגילה ללידת תאומים. הקורס מתחיל בהרצאה מקדימה המיועדת לנשים המצפות לתאומים ומסייע בהפגת החששות וניפוץ המיתוסים הקשורים בושא.

אין הרבה שוני בין לידה רגילה ללידת תאומים

אין שוני רב בין לידה רגילה ללידת תאומים. השוני המהותי מתבטא בשלב השני של הלידה שבמקום תינוק אחד יוצאים שניים. בגלל שרופאים מתייחסים ללידת תאומים כלידה בסיכון אך במקרים רבים ללא הצדקה. נשים יחוש את ההבדל, כאשר הרופא יבקר אותן בבית החולים לפני ואחרי הלידה יותר, אך שום דבר מעבר לזה.

גם במהלך ההיריון, המיילדת שתעביר את קורס הכנה ללידה עבור נשים שנושאות ברחמן תאומים תלמד את הנשים לגבי תזונה נכונה, התמודדות עם חששות וחרדות טבעיות. רופאים גינקולוגים, ממליצי בחום על קורס הכנה ללידה בכלל ולבטח שקורס להכנה ללידת תאומים. ההכנה ללידת תאומים חשובה מאוד בעת שיתוף פעולה עם הצוות המיילדותי בבית החולים. גם לאישה וגם לצוות המיילד, יהיה קל בהרבה יותר בעת הלידה ולפניה.

בקורס הכנה ללידת תאומים אפשר לשאול את כל השאלות, לקבל טיפים וחיזוקים ולתרגל נשימה בעת לידה. כאשר נשים מגיעות מוכנות לחדר הלידה, הן רגועות יותר וכבר יודעות למה עליהן לצפות בלידת תאומים. הקורס מסייע גם לבן הזוג בהכנה לתהליך הלידה כך שהאישה תימצא בסביבה תומכת. בדרך זו, לידת התאומים תיהפך לחוויה נעימה וחיובית אף יותר ותחקק בזכרונם של בני הזוג לטובה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן