נשוי לי..נשואה לו…

נשוי לי..נשואה לו..

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

נשוי לי..נשואה לו..

נשוי לי..נשואה לו.."בפינה שמאלית… לבושה באדום, אלופת אירופה עד משקל 50 ק"ג, נוווועעעההה איזנשטט", קרא הכרוז… "בפינה ימינית.. אלוף העולם היוצא…עד משקל 70 ק"ג… מיכאל טריגר!!!…."

כן כן, זה החלום המוזר של השבוע… אני ומיכאל בזירת אגרוף, חלמתי אותו אחרי סט צילומי משפחה מאוד מוזר, בסוף הצילומים, הזוג התחיל להתווכח על מי שכח את הכובע של ילדה (שקנו במיוחד לצילומים) בבית.

התעוררתי בהתקף לב קטן כזה שמקבלים אחרי שנופלים ממקום גבוה…זכור לי שבדיוק קיבלתי סנוקרת ממיכאל (בחלום : ) ) ועפתי על הרצפה… התעוררתי והתיישבתי על המיטה, מלאה במחשבות..: איך הוא מרגיש כשהוא נשוי לי? מה הוא חושב אני מרגישה כשאני נשואה לו..?
ניסיתי להיכנס לנעלי האולסטר של מיכאל, וזה מה שיצא…:

"נשוי לה":

"מיכמוך בוקר טוב…, בצל מטוגן או פטריות..? יאללה תקום, הקפה מתקרר.., הוספתי בצל סגול חתוך דק..לסלט, כמו שאתה אוהב..".
אז זהו … שלא. מי שלא מכיר אותי.. נעים מאוד אני מיכאל, מכהן בתפקיד בעלה של נועה ואם להמשיך עם העובדות אז מה שיותר סביר שאשמע בבוקר (אחרי שהתריסים נותנים לי סתירה של שמש בתוך הפרצוף) זה "מאמי! כבר 09:30, עוד 40 דקות המשפחה מגיעה לצילומים ואתה עדיין בבית…, הבטחת שתצא מוקדם…! נו?..רגע… תחזור יפה שלי …שכחת את הזבל…"…
שלא תטעו… הכל התחיל מדהים.. אני זוכר את עצמי אחרי הדייט הראשון, מספר לכל החבריה בעבודה שיצאתי עם צלמת אופנה מפורסמת.. ולמרות שבדיעבד זה לא היה רעיון כל כך טוב להראות לכולם את האתר שלה כי במשך שבועיים הבאים "תפסתי" חלק גדול מהחבריה בעבודה בוהים בתמונות עירום שלה.. שמסתבר היוו חלק נכבד מקטגוריית "Body" וכשהחברים היו שואלים למה אני לא בא לים..הייתי עונה בגאווה: "אני עוזר לנועה בהפקה.., חייב לאסוף את הדוגמניות מהלוקיישן"..
מפה לשם, אחרי המברשת שיניים, עברו לסטודיו של נועה גם הבגדים, הנעליים ומעט הרכוש שצברתי ב30 שנות ניסיון שלי… שכלל בעיקר מחשב וכלבה. כאן אני גם חייב לציין שהשתדרגתי : ), קיבלתי "חדר ארונות" לבגדים משלי (האמבטיה) וחדר שינה קומפקטי שהיה שייך בעבר לפעוט בן שנה.
מפה לשם, מרווק תל אביבי, תוך 16 חודשים הפכתי לבחור נשוי שמחכה לילדה…
זכור לי היטב שלא דיברנו על זה בדייט הראשון… טוב, יש למישהו שידת החתלה במצב טוב?

"נשואה לו":

ואוו, אציין שזה היה הדייט הכי הזוי בחיים שלי, ב"מקרה" נפגשנו בפייסבוק דרך חבר משותף ותוך חצי שעה ישבנו על קפה במרכז קניות שכונתי ברמת גן. בין בני הזוג האחרונים שלי נמנים מתופף להקה, דוגמן אופנה ומאייר קומיקסים – חיפשתי לאן בדיוק אוכל לשלב הייטקיסת…
אבל… מסתבר שהחיים משלבים לך את מה שהם רוצים. האסימון הזה נפל לי אחרי 16 חודשים כשאני מחפשת שידת החתלה ב"יד 2"….
ולסיכום…בכל יום חדש שאתחיל, אדע, שאם יהיה לי כיף אז יהיה לי כיף פי 2.. ואם יהיה לי קשה, אז הקושי יתחלק בינינו, ואם אבקש ממנו לקפוץ לקניות – אז הוא תמיד ישכח לקנות משהו.

אבל זה הדשא הירוק שלי והוא הכי יפה בשכונה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן