טיפים לצילומי הריון

צילום הריון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

צילום הריון

טיפים לצילומי הריוןטוב, את עם התיק מוכן, בעלך בדקת קריאה, העריסה מוזמנת… אוופה, שכחת, צילומי היריון שכל כך רצית… אוקי. מה עושים?

ממממ… לא כל כך מהר, לקראת סוף תקופת ההיריון, הרבה דברים משתנים או מגיעים לקיצם (ולא רק סבלנות של בני הזוג והמשפחה..), אנחנו עייפות מאוד, יש לנו יותר משקל ופחות כסף (מה לעשות שהעגלה הוורודה שאהבת כל כך עולה פי 2 יקר יותר מעגלות רגילות… – ועוד יש לה מטרייה כחולה בתוספת תשלום!!).

 

אז אחרי שעשית אחד ועוד אחד, ירד לך האסימון (הכל קורה לאט יותר בהיריון) והבנת שכנראה כבר לא תספיקי לקבוע בסטודיו מקצועי…אל דאגה! (פסקול של סופרמן מתנגן ברקע) אמנם בתחום שלי (צילומי הריון, משפחה וילדים) יש צורך במיומנויות וידע ולא רק מצלמה טובה, עם קצת השקעה, סבלנות ועצות נכונות תוכלו לתעד את החודשים האחרונים בצורה הכי מקצועית ומחמיאה.

 

בקיצור – אספתי עבורכן כמה טיפים שיהפכו את החוויה לאפשרית וכיפית..:

 

1. למה צילומי הריון חשובים???

לפני שאתחיל עם הטיפים, אסביר, למה לדעתי חשוב להצטלם כשאתן בהיריון (עם צלם מקצועי או בעצמכן). הסיבות האמיתיות הן לא "נשיות בשיאה", זוגיות בפריחתה", "אושר עילאי", "רגעי קסם" או קשקושים (מתנצלת על הביטוי) דומים שדוחפים לנו בכל פינה. אני כרגע כמעט בחודש 9 והרגע ה"קסום" היחיד שזכור לי מהתקופה האחרונה, הוא לקום בלי בחילה בבוקר וה" נשיות בשיאה" שלי מאוד רוצה לרדת 10 קילו אחרי ההיריון.

מדובר בתקופה חשובה, חזקה ומיוחדת אך מעט מאיתנו מרגישות בחודשים אלה את שיא הנשיות, את היופי או קסם כלשהו…לדעתי הסיבות להצטלם הן קצת אחרות; דווקא בתקופה שבה אנחנו מתות מעייפות, לא מרגישות יפות (בלשון המעטה) ומלאות בשינוים כאלה ואחרים, מגיע לנו יום אחד בו מתמקדים רק בנו, מוציאים אותנו שוות ומדהימות כמו שאנחנו (היינו לפני ההיריון ) ומחזירים לנו את הביטחון העצמי לשמיים. יום בו אני ארגיש שקוראים לי בר רפאלי! (טוב לא בדיוק, אבל הבנתן למה התכוונתי).

 

2. בחירת מיקום לצילומים

החלטת להצטלם… מצוין! עכשיו נחשוב על מיקום מתאים. יש מלא אופציות, אז אחסוך מכן את רובן ונתמקד במה שהכי פרקטי עבורך. הכי נח לעשות את זה בבית (את יותר רגוע, נינוחה ומרגישה ב"טבעיות" עם כל התנוחות או לבוש שתבחרי ולא צריכה לחשוש ממבטים של עוברי אורח), אפשרות נוספת היא להצטלם על המיטה (לפני כן תוודאי שהסדינים בגוון אחיד ולא בצבעי הקשת), ספה יפה או עתיקה גם מתאימה לצילומים (עם כריות נוי יפות).

 

אם בדירה יש חלון גדול, ניתן "לשחק" מולו בתקריבים שונים (רק צילום פנים כשאת צמודה לחלון, צילום פרופיל או בשילוב ווילון עדין). חשוב מאוד "לנקות" את הסביבה מה"ג'אנק" של הבית, שלט רחוק, מאפרות, מפתחות לאוטו או כל דבר אחר שיפריע לפריים. ניתן (ומומלץ) גם לצאת החוצה, חוף הים הוא לוקיישן רומנטי ויפה – יש מספיק חופים יפים ומבודדים (מעיין צבי למשל) בהם תרגישו חופשיות ואם אתן ניידות ורוצים לשלב גם "אקסטרים", תמיד ניתן להיכנס לחורשת עצים נחמדה (מול רשפון), פרדס תפוזים מעולה או כל מקום מיוחד ומבודד שתחשבו עליו.

ביגוד
אני ממליצה לגלוש באתרי צילום היריון שונים, שם תוכלי לבחון את הבגדים/כותונות ולנסות לאמץ סגנון שיתאים לך (בתנאי שסגנון כזה "קיים" בארון שלכן) … אדייק יותר, שמלות בצבעים אחידים או סרפנים צבעוניים, כותונות לילה מחמיאות ועדינות (בהן תרגישי בנח), צעיפם ובדים עוטפים ומחמיאים (עדיפות לבדים קלים/דקים (לא בצבעים לבנים) שעוטפים את הגוף בצורה מחמיאה). צירוף פשוט של חזייה ותחתון (או מכנס קצר) גם מככב הרבה, החזייה צריכה להיות כזו שלא "תעוות" את החזה (אל תפחדי להראות סקסית… זה מהמם).

 

3. איפור

אצלי בסטודיו אני תמיד ממליצה להיעזר במאפרת מקצועית, כשמצטלמים לבד – עדיף לשמור על קו נקי ועדין, אתן מוזמנות לבדוק את דף הטיפים בנושאי איפור באתר שלי לשם כך.

 

4. תאורה

הסוד להצלחת הצלמים הוא שימוש נכון באור. אם הבית שלך במקרה הוא מחסן לציוד תאורה מקצועי..אז כנראה את או בעלך צלמים  אם לא, אז מה שכן תוכלו לעשות, זה להשתמש באור טבעי (הכוונה לאור שמש) . בין אם תצלמו בבית או בחוץ, אני ממליצה להתחיל מוקדם (7 בבוקר לפחות) בשעות האלה האור טבעי, עדין ולא "מכה" – כך לא "תשרפו" את התמונות.

 

אם אתם מצלמים בבית – תנצלו אור המגיע מחלונות גדולים, תעמדי סמוך לחלון כשהאור "עוטף" אותך ולא מכוון כקרניים ישירות. חשוב לשים לב לכיוונים – אם האור מגיע מכיוון דרום, מצוין, אם ממזרח, תשתמשו בווילון כדי קצת לעמעם את האור, כיוונים אחרים לא כל כך נוחים (פשוט לא יגיע משם מספיק אור בשעות הבוקר).

בכל מקרה – אל תשתמשו בפלאשים של המצלמה ו/או במנורות או גורמי אור אחרים שיכולים ליצור הפרעות וצללים.

 

5. תנוחות מחמיאות

לכל אחת יש את הצדדים המחמיאים לה – כמובן שעדיף להתמקד בהם . בנוסף קיים מגוון תנוחות בעולם צילומי ההיריון, לא צריך להמציא או להיות יותר מדי יצירתיים, יש אינטרנט, תיעזרי בצילומים מקצועיים באתרי צילום הריון ו"תאמצי" תנוחות שנוחות לך. חשוב לצלם את עצמך ב"גובה העיניים", לא לצלם מלמעלה או מלמטה, זה יכול לעוות את הגוף (בגלל הבטן הגדולה) ולגרום לך להיראות לא פרופורציונאלית.
חוץ מזה, תזרמי עם הצילום, אם תנוחה מסוימת או בגד לא מתאימים, תמשיכי הלאה, נכון גם "לנסות" כמה תנוחות עד ש"תופסים" את העיקרון.

 

6. אביזרים / תוספות נוספות

אני לא כל כך אוהבת אבזור מיותר, אם תרצי להוסיף תוכן נוסף לתמונה, תדאגי שלא יתפוס את מקומך אלא יוסיף מוטיב לתמונה. מספר רעיונות נחמדים ולא קיטשיים מדי: נעלי תינוקות קטנות אותן תוכלי להניח על הבטן (מאוד חמוד בעיני), אפשר לשלב גם צבעי מים ולשחק איתם על הבטן או סתם לכתוב משהו מצחיק.

 

ולסיכום…

לא הזכרתי עד עכשיו את הדבר הכי חשוב – בן/בת זוג, ילדים ובעל חיים… חובה לצרף אותם (אם מתאפשר) לסט הצילומים, אם אין לכם בעל חיים, זה בסדר, נסיעה משפחתית בשבת לצער בעלי חיים הקרוב לאזור מגוריכם תסדר את זה  . הכי כיף להצטלם עם אהובי לבכם. אבל העצה הכי טובה, היא פשוט לשחרר מעצורים ולא לכוון למשהו מסוים, כך אתם תיצרו את הסגנון המיוחד שלכן
אז תיהנו ותשלחו לי את התוצאות!!!

סטודיו נועה איזנשטט

http://noale.co.il/

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן